vrijdag 14 februari 2014

Mijn Eerste Blog!

Als eerste zal ik me even voorstellen. Ik ben Els, 21 jaar, ik woon in Gelderland en studeer HBO Informatica. Zolang ik me kan herinneren ben ik al creatief bezig. Vroeger vooral tekenen, schilderen en boetseren. Later werd dat kaarten maken en borduren. Nu ook haken en binnenkort hoop ik ook te kunnen breien. Dit alles heb ik geleerd van mijn zeer creatieve moeder.

Een jaar geleden ben ik begonnen met haken, eerst lapjes en na een maand ook amigurumi. Ook haak ik mijn eigen sleutelhangers en voor vrienden. Ik hoop in de toekomst mijn gehaakte spulletjes te kunnen verkopen en zelf patronen te ontwerpen. Het lijkt me dan ook heel gaaf om een eigen boek uit te brengen met de zelf ontworpen patronen, net als Annemarie Arts en Christel Krukkert.

Ondertussen ben ik een jaar verder, zien de haakwerkjes er een stuk beter uit en kan ik niet zonder haken. Mensen in mijn omgeving en vrienden kunnen niet geloven dat ik dit pas een jaar kan.

Toen ik begon met haken wilde ik al een blog gaan bijhouden, maar ik vond het altijd lastig. Nu ik verder ben met het haken en ik zelf wil gaan ontwerpen, is het tijd om die blog te beginnen.

Via mijn blogs wil ik jullie op de hoogte houden van mijn nieuwe ideeën en gehaakte werkjes.


Tot snel!

Groetjes,







 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten